12/10/2006

نامه اداری یا قصه بی بی گوزک؟

باید برای تقاضای یه ترم فرجه به دانشگاه نامه بدم. هر چه اومدم نامه اداری بنویسم نشد که نشد و آخرش این از آب در اومد. می خوام نظر شما رو جویا بشم و شاهین ترازو به هر طرف( نامه اداری یا همین ) که بود همون کارو بکنم. پس از گفتن نظرتون دریغ نکنین شاید گره از کار ما هم باز شه و از این چاه ویل ِدانشگاه بیایم بیرون.
------------------------------------------------------------------------------
بعد از عرض ادب خدمت اعضای محترم کمیسیون، می خوام اساعه ادب کنم و بگم که من نه بلدم نامه اداری بنویسم، نه با این بوروکراسی خشک اداری مشکل من بره شما روشن می شه، اینه که گفتم حرف دلم رو صاف و ساده بزنم به امید اینکه تو قیل و قال این شهر شلوغ صدای من هم به گوش شما اساتید محترم برسه. اگه فرصتی در تورق پرونده سیاه اینجانب داشته باشین، غالب علل تعلل در اتمام این دوره اجباری رو در نامه ای که برای اعاده به تحصیل تقدیمتون کردم، مفصل شرح دادم و فقط اونچه می تونم اضافه کنم اینکه اگه با چنگ و دندون به این مهندسیه وصله پینه ایی که دارم می گیرم چسبیدم، این نیست که خیال برم داشته که می تونم از قِبَلش آب و رنگی به زندگیم اضافه کنم ، بلکه-همانطور که بهتر از من مطلعید-تنها به این دلیل است که در این مملکت وانفسا بدون مدرک توی سرم هم نمی زنند چه رسه که آدم حسابم کنند و علاوه کنم که با حساب برنامه نیم بندی که زمین و زمان رسیدن به اتمامش را مانع می شن، این حقیر باید در پایان سال شیشم این دور باطل را ختم می کردم که همان یه ترم تعلیقی مانع از اون شد و همین موضوع دلیلی شد تا دوباره مصدع اوقات بشم تا تقاضا کنم یک ترم دیگه به این مزاحم هفت ساله فرصت جبران مافات بدین و شر اینجانب رو از خودتان کوتاه کنید.والسلام.

No comments:

 

© New Blogger Templates | Webtalks